اسلام قادر به حل مشكلات جهان غرب است
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا، 'شین استون' روز گذشته درپی سفر به ایران و حضور در اصفهان به دین مبین اسلام مشرف شد كه پس از آن، نام 'علی' را برای خود برگزید.

استون روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: بسیاری از مشكلات غرب و آمریكا در پی نظام های سرمایه داری بوجود آمده است.

این شهروند آمریكایی با تاكید بر اینكه اسلام دین عدالت خواهی است، تصریح كرد: نظام سرمایه داری حاكم بر غرب خالی از 'روحانیت' است و به همین دلیل مشكلات مردم غرب را دوچندان كرده است.

این كارگردان مسلمان آمریكایی با اشاره به اعتراض های مردم آمریكا علیه نظام سرمایه داری و لیبرالیستی اظهارداشت: متاسفانه بسیاری از اعتراض كنندگان نیز به دلیل عدم آگاهی از دیدگاههای ادیان توحیدی و در راس آنها اسلام، نمی توانند اهداف خود را اجرایی كنند.

وی درباره چگونگی گرویدن به دین اسلام اظهارداشت: از خانواده ای متولد شده ام كه از یك طرف یهودی و از طرف دیگر مسیحی است لذا برای من اینكه حضرت محمد(ص) را به عنوان یك پیامبر قبول كنم، بسیار ساده است.

استون تصریح كرد: من دانشجوی تاریخ هستم و با بررسی تاریخ اسلام و دیدگاههای این دین الهی پی بردم كه اسلام می تواند باعث خوشبختی بشریت شود.

وی با بیان اینكه گرویدن به دین اسلام پس از مطالعه این دین الهی از مدت ها پیش در وجودم شدت یافت ، گفت: اسلام فاصله انسان با خدا را نزدیك می كند و هر وقت به مسجد می روم حالت روحانی خاصی به من دست می دهم كه پس از آن انرژی مضاعفی برای ادامه فعالیت بدست می آورم.

این كارگردان مستند آمریكایی با اشاره به اینكه برای ساخت فیلم مستند از زندگی پیروان ادیان الهی به اصفهان سفر كرده است ، افزود: برایم بسیار جالب بود كه پیروان ادیان الهی حتی ادیانی كه خارج از دین مسیح و یهود قرار دارند در شهر اصفهان بدون هیچ مشكلی زندگی می كنند و از آزادی و حقوق مساوی شهروندی برخوردار هستند.

وی تاكید كرد: برخلاف تبلیغات رسانه های غرب و آمریكا، پیروان ادیان الهی در ایران از آزادی كامل برخوردارند و من این موضوع را از نزدیك بررسی و پیرامون این موضوع با بسیاری از پیروان ادیان مختلف در شهر اصفهان گفت و گو كردم.

استون خطاب به روزنامه نگاران و هنرمندان كشورهای غربی كه ایران را به محدود كردن پیروان ادیان الهی متهم می كنند، گفت: از آنها می خواهم همچون من به ایران سفر كنند و از نزدیك، آزادی پیروان ادیان مختلف در این كشور را بررسی كنند و تحت تاثیر منازعات سیاسی قرار نگیرند.

وی افزود: در سفر به اصفهان با برخی از پیروان ادیان خارج از دین مسیح و یهود كه در غرب گفته می شود جمهوری اسلامی ایران به شدت بدنبال محدودیت آزادی آنهاست، گفت وگو كردم و بسیار برایم جالب بود كه آنها با آزادی كامل با من گفت وگو كردند.

این شهروندآمریكایی افزود: با پیروان زرتشت نیز در اصفهان گفت و گو كردم و آنها در ایران از آزادی كامل برخوردار می باشند.

فرزند 'الیور استون ' كارگردان مستندساز مشهور آمریكایی اظهارداشت: روزنامه نگاران خارجی كه درباره آزادی ادیان الهی به دروغ خبر پراكنی می كنند باید مقابل افكار عمومی كه از نزدیك جامعه ایران را دیده اند ، پاسخگو باشند.

'شان استون' فرزند 'الیور استون' كارگردان آمریكایی كه به همراه جمعی از هنرمندان هالیودی برای ساخت فیلم مستند درباره زندگی پیروان ادیان مختلف در اصفهان ، به این شهر سفر كرده است روز گذشته با حضور در منزل آیت الله 'محمد ناصری دولت آبادی ' به دین اسلام مشرف شد.

7132/1011





:: برچسب‌ها: عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: